Protegir els nens influencers: el govern espanyol vol seguir França i Califòrnia

El Leo va començar a fer vídeos a YouTube amb 2 anys. El seu germà Mikelté un canal ambmés de 1.000 vídeos. Els seus pares, de Sant Adrià, els graven, els fan de mànagers i junts han convertit aquesta activitat en el negoci familiar.  

S’anomenen la FamilyTube, i junts sumen més de 18 milions de seguidors només en aquesta plataforma. Als seus vídeos hi van començar mostrant el seu dia a dia, obrint regals, fent jocs i reptes. Ara tenen la seva pròpia marca, venen llibres, motxilles i joguines, i col·laboren amb marques. 

Las Ratitas, dues germanes catalanes de 13 i 12 anys, acumulen més de 25 milions de seguidors al seu canal, gestionat pels seus pares, que també són creadors de contingut. Són dos exemples propers de menors influencers que s’han convertit enla principal font d’ingressos de la famíliaMés

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *